wtorek, 4 grudnia 2012


Znam cie od dawna ,choc nie rozmawiamy wcale
Czuje ze z toba było by mi doskonale
Jednak nasze dusze dzieli otchłań sroga
nikt nie może wiedziec, ze ja kocham wroga.

Znam na pamiec wszystkie rysy twojej twarzy
Bardzo bym chciala by ten konflikt się nie zdarzyl
Gdy cie widze nagle cialo me zamiera
Wiem ze dla mnie tylko ty liczysz się teraz.

Nie chce dłużej błąkać się za toba
będąc blisko ciebie,  już nie jestem soba
Wiem ze dla ciebie jestem w stanie zmienic zycie
Nuży mnie już to ciagle uczuc krycie.

Wiec zerobmy to teraz, zrobmy to kochanie
Niech miedzy rodzinami naszymi złość ustanie
Polaczmy się na wieki a milosc zdziała cuda
Wierze ze nam razem pokonac się to uda

Nie rozdziela nas choćbym nawet umrzec miala
Bo laczy nas uczucie które trwalsze jest niż skala
Wiec nawet przez złość która łaczy dwie rodziny
My zakochani w siobie sie nie rozdzielimy

2 komentarze: